tisdag 19 augusti 2014

Ny cykel

Idag trotsade jag regnet och gav mig ut på jakt efter en begagnad cykel. Tänkte att det kan vara bra att ha en innan skolan börjar och Umeå verkar dessutom vara en väldigt cykelvänlig stad med mycket cykelbanor. De hade inga begagnade cyklar på det första stället jag åkte till, men jag gav inte upp och åkte till nästa. På det andra stället hade de två stycken och jag valde en lila Monark som var i fint skick. Cyklade sen hem därifrån i ösregnet, måste ha cyklat runt 6 km. Det var dagens träning det! När jag kom hem var jag ungefär lika blöt som jag var på Sonisphere-festivalen 2010 då det regnade så galet mycket. Cykeln kändes iaf riktigt bra att cykla på, både stabil och lätt-trampad. Bästa cykeln jag haft hittills tror jag, är så nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar