måndag 12 januari 2015

Nyklippt

Idag har jag inte så mkt att skriva om, förutom att jag klippt mig. :) Hade inte klippt mig sen augusti nån gång, så jag tyckte det var dags nu. Har ju haft alla möjliga hårfärger och frisyrer genom åren. Nu har jag faktiskt haft min naturliga hårfärg ett tag samtidigt som jag har längre hår än vad jag haft sen jag klippte av mig allt hösten 2009. Lite ironiskt att jag färgat håret i många år och varit övertygad om att jag aldrig ska ha min naturliga hårfärg, sen visar det sig att det trots allt är den som jag passar bäst i! Det är kul att ha lite längre hår för en gångs skull, men att bara ha långt hår på båda sidorna känns inte riktigt som jag. Därför brukar jag ha kortare på ena sidan, så det blir en kontrast liksom. Såhär blev det iaf. :)



2 kommentarer: